Retourbeleid
Retour- en restitutiebeleid Laatst bijgewerkt: 22 februari 2023 Bedankt voor het winkelen bij RETRO. Als u om welke reden dan ook niet helemaal tevreden bent met een aankoop, nodigen wij u uit om ons beleid inzake terugbetalingen en retouren te bekijken. Dit retour- en restitutiebeleid is gemaakt met behulp van de gratis retour- en restitutiebeleidgenerator. De volgende voorwaarden zijn van toepassing op alle producten die u bij ons hebt gekocht. Interpretatie en definities Interpretatie De woorden waarvan de beginletter een hoofdletter is, hebben een betekenis die wordt gedefinieerd onder de volgende voorwaarden. De volgende definities hebben dezelfde betekenis, ongeacht of ze in enkelvoud of in meervoud voorkomen. Definities Voor de toepassing van dit retour- en restitutiebeleid: Bedrijf (hierna aangeduid als "het Bedrijf", "Wij", "Ons" of "Onze" in deze Overeenkomst) verwijst naar Retro vinyl & vintage, Lombardenstraat 9, 4611VZ, Bergen op Zoom, Nederland. Goederen verwijzen naar de items die te koop worden aangeboden op de Service. Bestellingen betekenen een verzoek van u om goederen van ons te kopen. Dienst verwijst naar de Website. Website verwijst naar RETRO, toegankelijk via www.retro-store.nl. U verwijst naar de persoon die toegang heeft tot of gebruikmaakt van de Service, of het bedrijf of een andere rechtspersoon namens wie deze persoon toegang heeft tot of gebruikmaakt van de Service, indien van toepassing. Uw bestelling Annuleringsrechten U heeft het recht om uw bestelling binnen 14 dagen zonder opgave van redenen te annuleren. De deadline voor het annuleren van een Bestelling is 14 dagen vanaf de datum waarop U de Goederen heeft ontvangen of waarop een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het geleverde product in bezit neemt. Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons door middel van een duidelijke verklaring op de hoogte stellen van uw beslissing. U kunt uw beslissing aan ons doorgeven door: Per e-mail:info.retroboz@gmail.comWij vergoeden U uiterlijk 14 dagen vanaf de dag waarop Wij de geretourneerde Goederen hebben ontvangen. We zullen hetzelfde betaalmiddel gebruiken dat u voor de bestelling hebt gebruikt, en u zult geen kosten in rekening worden gebracht voor een dergelijke terugbetaling. Voorwaarden voor retourzendingen Om ervoor te zorgen dat de Goederen in aanmerking komen voor een retourzending, moet u ervoor zorgen dat: De Goederen zijn gekocht in de afgelopen 14 dagen De Goederen zich in de originele verpakking bevinden De volgende Goederen kunnen niet worden geretourneerd: De levering van Goederen aan uw specificaties of duidelijk gepersonaliseerd. De levering van Goederen die naar hun aard niet geschikt zijn om te worden geretourneerd, snel bederven of waarvan de vervaldatum is verstreken. De levering van Goederen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden geretourneerd en waarvan de verzegeling na levering is verbroken. De levering van Goederen die, na levering, naar hun aard onafscheidelijk vermengd met andere artikelen. We behouden ons het recht voor om naar eigen goeddunken retourzendingen te weigeren van goederen die niet voldoen aan de bovenstaande retourvoorwaarden. Alleen normaal geprijsde Goederen kunnen worden terugbetaald. Goederen in de uitverkoop kunnen helaas niet worden terugbetaald. Deze uitsluiting is mogelijk niet op u van toepassing als dit niet is toegestaan ​​door de toepasselijke wetgeving. Goederen retourneren U bent verantwoordelijk voor de kosten en het risico van het retourneren van de goederen aan ons. U dient de Goederen naar het volgende adres te sturen: Lombardenstraat 9 Bergen op Zoom, 4611VZ Nederland Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor Goederen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens de retourzending. Daarom raden we een verzekerde en traceerbare postservice aan. We kunnen geen terugbetaling doen zonder de daadwerkelijke ontvangst van de Goederen of een bewijs van ontvangst van de retourzending. Geschenken Als de Goederen bij aankoop als geschenk zijn gemarkeerd en vervolgens rechtstreeks naar u zijn verzonden, ontvangt u een cadeautegoed voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde product is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u opgestuurd. Als de goederen bij aankoop niet als een geschenk waren gemarkeerd, of als de schenker de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om deze later aan u te geven, sturen we de terugbetaling naar de schenker. Neem contact met ons op Als u vragen heeft over ons retour- en restitutiebeleid, neem dan contact met ons op: Per e-mail: We zullen de terugbetaling naar de schenker sturen. Neem contact met ons op Als u vragen heeft over ons retour- en restitutiebeleid, neem dan contact met ons op: Per e-mail: We zullen de terugbetaling naar de schenker sturen. Neem contact met ons op Als u vragen heeft over ons retour- en restitutiebeleid, neem dan contact met ons op: Per e-mail:info.retroboz@gmail.com